Jak navrhovat pohlednice online?

Slavíte výročí založení vaší firmy, otevíráte novou pobočku, rádi byste svým zákazníkům poděkovali za věrnost nebo jim poslali za svou společnost přání k Vánocům, sv. Valentýnu, MDŽ či Velikonocům? Vytvořte pro svou firmu originální tematické pohlednice. Nejen, že tím ukážete, že jste opravdoví srdcaři, kterým záleží na přízni každého zákazníka, což je v dnešní uspěchané době pro klienty rozhodně velké plus, ale také se prostřednictvím pohlednice nevtíravým způsobem svým klientům připomenete.

Online návrh pohlednic, Foto: Justprint.cz

Až budou potřebovat služby, které nabízíte, jistě se rozhodnou spíše pro firmu, s níž již mají zkušenosti, a která si na ně prostřednictvím pohlednice vzpomene, než pro anonymní firmu ze žlutých stránek či internetového vyhledávače. Pravda je totiž taková, že čím více mechanizovaný a neosobní svět nás obklopuje, tím více zákazníci slyší na vlídné slovo a svůj dobrý pocit. Proto by si na pozitivním přístupu měly zakládat všechny firmy.

Jak by měla personalizovaná firemní pohlednice vypadat?

Tiskárny, které mají možnost vytvoření pohlednice online, nabízejí obvykle dva nebo tři formáty. Podlouhlý formát, jenž se dá použít i jako pozvánka, formát A6 na výšku, a někdy také čtvercové pohlednice. Co se týče výběru papíru, pohlednice online se nejčastěji tisknou na kvalitní a odolný tvrdý papír ve vzhledu matné křídy, nebo sněhově bílý karton s gramáží okolo tři sta čtyřicet až tři sta padesát gramů na jeden metr čtvereční. Možnost oboustranného tisku, ale i potisk pouze přední strany personalizované pohlednice je samozřejmostí. Záleží čistě na vašem zadání.

Můžete si dokonce vybrat i tisk vícero vzorů v rámci jediné pohlednice. Možností, které profesionální online tiskárny na vysoké úrovni nabízejí, je skutečně hodně. Celkový dojem z pohlednice může v pozitivním slova smyslu opravdu značně ovlivnit také povrchová úprava. Kromě standardního provedení máte na výběr například zušlechtění matnou folií v kombinaci s parciálním UV lakem, lesklou folií, soft touch folií či samotným UV lakem. Tyto metody zušlechtění ještě lépe zafixují plné a výrazné barvy tisku, a tak klientům vaše pohlednice vydrží dlouhou dobu bez vyblednutí.

Připravte si milou a upřímnou textaci

Firmy s velkým množstvím zákazníků jistě ocení možnost předtištěného textu i ručně psaného podpisu odesilatele pohlednice. Tím většinou bývá ředitel společnosti či jiná hlava firmy. Dobře ale působí i to, když je pod textem na zadní straně napsáno, že pohlednici i pozdravy posílá celý tým zaměstnanců. Pokud je seznam vašich klientů kratší, nebo hodláte-li obesílat pouze své VIP zákazníky nebo obchodní partnery, můžete text i podpis dopsat ručně.

Text či přání na zadní straně by mělo mít co nejupřímnější, a především pozitivní charakter. V rámci vánoční pohlednice či takzvaného PFka můžete zákazníkům popřát úspěchy, zdraví, štěstí, lásku apod. V případě pohlednice posílané k výročí založení společnosti, nebo pokud například pohlednice slouží jako pozvánka na otevírací party nové pobočky, se přímo nabízí, aby společnost klientům poděkovala za jejich dlouhodobou náklonnost.

Může vás zajímat

Jak řešit elektroinstalaci v rodinném domě? Základem jsou kvalitní kabely i jističe

Pro plnohodnotné využívání nejrůznějších elektrospotřebičů je ovšem třeba správně navržená a kvalitní elektroinstalace a zapojení kvalitních jističů, rozvaděčů.